Thursday, July 29, 2010


Perawatan Langsing Badan

Herba Pelawas


Usus merupakan organ utama dalam menentukan kesihatan seseorang. Produk ini mengandungi kadar serat yang tinggi untuk mempermudahkan pembuangan air besar. Pelawas dapat menggurangkan risiko penyakit dengan mengurangi masa transit makanan pada saluran gastrousus dan membantu mengurangkan kadar kolesterol LDL serta membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah.

Sehubungan dengan itu Pelawas dapat mengurangkan risiko sakit jantung kerana ia bertindak mengikat lemak-lemak dan asid hempedu yang dikeluarkan sebagai bahan buangan sehingga pengamal akan memdapati kadar kolesterol LDL akan turun setelah beberapa minggu menggunakanya.

Pelawas juga dapat menyerap kadar air yang tinggi dan ini akan mempermudahkan pembuangan air besar. Pelawas dapat menggubati permasaalahan pada usus besar seperti Divertikulitis dan Irritable Bowel Syndrome ( najis tersumbat dan terlekat pada usus besar.

Herba Pelawas amat baik untuk mereka yang ingin mengawal kadar berat badan yang berlebihan

Stoma-K

Adalah ramuan yang di hasilkan 100% dari herba, dan tidak mengandungi bahan kimia. Bahan aktif dalam prodak ini adalah (-) Hydrocitric acid (-) HCA ini berupaya untuk menggurangkan Appetite, membantu penghasilan dan penyimpanan lemak dan mengaktifkan pembakaran lemak. Formula ini amat berkesan untuk mengatasi masaalah obesiti.

Keadaan ini akan memyebabkan kebanyakan kalori yang didapati di dalam makanan akan di tukarkan kepada glikogen dalam hati dan hanya sedikit kalori akan disimpan sebagai lemak.

Kebanyakan produk pelangsing dan menurunkan berat badan yang terdapat di pasaran menggunakan bahan kimia yang boleh memyebabkan berlakunya kesan sampingan khusus kepada gangguan tekanan jantung.

Stoma K selamat digunakan kerana ;
*HCA tidak di klasifikasikan sebagai dadah
*HCA tidak bertindak dalam mitokondria, maka proses penghasilan tenaga secara normal dalam kitaran kreb tidak diganggu.

Kesan Stoma K tidak akan berkurang setelah digunakan pada jangka masa tertentu. Tidah seperti sesetengah produk apabila lama penggunaannya maka kesannya pun berkurangan.

Siapakah yang memerlukan Stoma K ????????
Seseorang yang sihat mempunyai Indeks Jisim Tubuh ( IJT) bagi lelaki lebih dari 25 dan perempuan lebih dari 24.
Pengiraan IJT ialah

IJT = Berat badan dalam (kg) bahagi Tinggi(m)*Tinggi(m)


Perincian tentang produk akan disertakan.

Harga Pakej Langsing Badan : S.M: RM 42.00
Kos penghantaran:
RM 8.00

No comments:

Post a Comment