Thursday, July 29, 2010

Untuk Penyakit Resdung

Roselle

Produk yang menggunakan herba Hibiscus Sabdariffa merupakan tumbuhan yang mempunyai kandungan vitamin C yang tinggi dan melebihi dari famili limau( citrus). Roselle kapsul amat berkhasiat untuk segenap lapisan umur khusus untuk proses penjagaan kesihatan dan sebagai pencegah dari sebarang jangkitan kuman atau virus yang menyerang tubuh badan manusia.

Khasiat::
  1. Anti penuanan ( anti aging ) - Kajian dari pakar pemakanan kesihatan Roselle yang mempunyai vitamin C dan berserat akan melambatkan proses penuanan dan mencegah berlakunya penyakit kronik. Keupayaannya meminimakan kerosakan yang dimusnahkan oleh radikal bebas merupakan sebab utama seseorang yang menggamalkan Roselle akan kelihatan muda dan berseri wajahnya.
  2. Pencegahan Penyakit Kardivaskular - Sakit jatung merupakan pembunuh di dunia dan diangap sebagai ' sillent killer '. Keadaan oksidasi juga akan menyebabkan kadar LDL akan meningkat dan menyababkan arteri tersumbat. Pengamalan Roselle akan membantu mencegah ketebalan LDL di arteri dan sekali gus mengelakkan dari terjadinya penyakit tekanan darah tinggi.
  3. Pencengahan Kanser - Dunia kini yang terdedah kepada pencemaran udara, makanan dan minuman merupakan punca utama terjadinya kanser. Vitamin C dab serat yang tinggi yang terdapat didalam roselle mampu untuk bertindak sebagai anti oksida dan sebagai anti kanser.
  4. Demam panas/selsema - Roselle amat baik untuk mereka yang sering menghadapi masaalah selsema atau resdung dan sebagai pemakanan kesihatan yang utama kepada mereka yang menghadapi masaalah demam.
  5. Resdung ( Alergi ) dan Lelah ( athma ) - Pengambilam Roselle dan Coscinum plus adalah dua gabungan terbaik untuk menghadapi permasaalahan ini.
  6. Stres atau sukar tidur - Bagi mereka yang menghadapi masaalah stres dicadangkan mengambil Roselle dimana ia akan bertindak menurunkan suhu dan mempengaruhi mood pesakit. Roselle juga amat baik untuk masaalah dengkur semasa tidur.
  7. Masaalah lain - Amat baik untuk mereka yang menghadapi luka luar dan dalam, kecederaan, mengatasi masaalah kulit dan penenag dan sebagainya.

Coscinium Plus

Produk ini di gunakan untuk mengatasi masaalah alergic atau alahan atau resdung terhadap beberapa jenis makanan, benda-benda tertentu atau keadan persekitaran. Tanda-tanda gejala adalah seperti berikut,
  1. Selsema atau bersin, mata berair dan gatal-gatal
  2. Jerawat.
  3. Pening
  4. Lelah.
  5. Rambut gugur dan kelemumur
  6. Sakit gigi dan nafas berbau
  7. Bintik merah pada badan dan muka
  8. Kuku hitam dan pecah atau makan air
  9. Buasir
Herba akar mengkunyit ( Coscinumm blumeanum ) yang tumbuh menjalar dan memenjat mengandungi flavanoid bertindak sebagai anti oksidan, akan menghilangkan pengeluaran histamin dan alahan serta membantu meningkatkan kadar vitamin C untuk mengurangkan resdung. Ia juga akan melindungi kerosakan sel akibat radikal bebas serta menguatkan sendi.

Oleh kerana Coscinium Plus termasuk produk panas , penguna harus menggunakan dos yang rendah pada peringkat awalan. ia boleh disinergikan dengan bedak Jasmin, bedak Tompok Hitam, Ficus yang mempunyai kaitan dengan alahan.

Kemungkinan akan berlaku sedikit tanda-tanda yakni pengguna akan menjadi lebih serius pada peringkat awal penggunaanya. Namun teruskan penggunaanya kerana ia hanya bersifat sementara sahaja. Ini yang dikatakan sebagai ' Direction of Cure '.

Pengidap alahan atau resdung adalah dinasihatkan menghindari kawasan berdebu, makanan seperti udang, sotong, ketam, ayam, belacan, budu dan cincalok.

Pelangan adalah dinasihatkan untuk mengamalkan Coscinium Plus, supaya keberkesanan penyakit dapat diatasi dengan lebih efektif lagi.

Perincian tentang produk akan disertakan.

Harga Pakej Resdung : S.M: RM 40.00
Kos penghantaran: RM 10.00


No comments:

Post a Comment