Thursday, July 29, 2010

Untuk Penyakit Buasir
Herba Pelawas
Usus merupakan organ utama dalam menentukan kesihatan seseorang. Produk ini mengandungi kadar serat yang tinggi untuk mempermudahkan pembuangan air besar. Buasir akan menjadi lebih teruk jika najis yang dikeluarkan keras dan berketul-ketul, oleh itu Pelawas akan melembutkan najis dan akan mempercepatkan proses pembaikan saluran pembuangan.

Pelawas dapat menggurangkan risiko penyakit dengan mengurangi masa transit makanan pada saluran gastrousus dan membantu mengurangkan kadar kolesterol LDL serta membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah. Sehubungan dengan itu Pelawas dapat mengurangkan risiko sakit jantung kerana ia bertindak mengikat lemak-lemak dan asid empedu yang dikeluarkan sebagai bahan buangan sehingga pengamal akan memdapati kadar kolesterol LDL akan turun setelah beberapa minggu menggunakanya.

Pelawas juga dapat menyerap kadar air yang tinggi dan ini akan mempermudahkan pembuangan air besar. Pelawas dapat menggubati permasaalahan pada usus besar seperti Divertikulitis dan Irritable Bowel Syndrome ( najis tersumbat dan terlekat pada usus besar. Herba Pelawas amat baik untuk mereka yang ingin mengawal kadar berat badan yang berlebihan.

Ficus
Buasir ialah bonjolan yang wujud diselaput lendir rectum atau pada kulit dubur. Sembelit merupakan punca utama buasir terutamanya bila seseorang meneran untuk proses pembuangan air besar. Keadaan ini juga berlaku pada wanita yang meneran ketika melahirkan anak. Kekurangan serat dan kegemaran makanan pedas juga merupakan terjadinya buasir. Penderitaan buasir akan mengalami pedih, keluar bonjolan, gatal pada rectum dan berlaku pendarahan. FICUS merupakan pilihan terbaik untuk menghilangkan sakit buasir. Ia menggunakan herba Ficus Callicarpa ( Tengkok Biawak ) yang terbukti berkesan dalam menyembuhkan penyakit buasir.

Perincian tentang produk akan disertakan

Harga Pakej Buasir : S.M : RM 40.00

Kos Penghantaran : RM 10.00

No comments:

Post a Comment