Thursday, July 29, 2010

Untuk Warga Emas

Teh Asiatica

Produk ini menggunakan 2 spesis pegaga iaitu Hydrocotyle Asiatica dan Hydrocotyle Sibthorpiodes berfungsi membakar lemak khusus untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan. kelebihannya amat banyak antaranya.
  1. Menurunkan kadar kolesterol dan menghancurkan lemak dalam badan serta mampu menormalkan tekanan darah.
  2. Mengatasi sembelit serta membuang toksid dalam badan.
  3. Mengencangkan otot yang kendur ( sapukan myk but-but pada bahagian tersebut ).
  4. Meningkat kecergasan dan pengembangan otak.
  5. Mengatasi masaalah sembelit dan buasir.
  6. Mengatasi ghout, migrain dan masalah peradangan sendi.
  7. Dotoksifikal.
Radix

Mengandungi pelbagai herba yg amat baik utk lemah tenaga batin. Dlm satu kajian menunjukan kepekatan sperma lelaki akan bertambah. Flavanoid yg terdapat di dlm radix berfungsi sebagai anti oksida, anti virus, anti peradangan dan anti keracunan. Radix juga tergolong dlm herba diuretik yg membantu memperbanyakan pengeluaran urin dan memperbaiki ginjal.

Radix juga bertindak untuk untuk mempengaruhi metabolisma kalogen bagi memperbaiki tendon, ligamen, rawan dan sendi yang rosak akibat penyakit gout, arthritis dan rheumatik. Radix bersama minyak but-but amat sesuai untuk mereka yang menghadapi permasaalahan ikatan silang kalogen pada sendi ( disapu ). Mereka yang menghadapi patah tulang atau terseliuh dapat mengantasi dalam masa yang singkat.

Flavanoid dalam radix amat baik untuk mengantasi penyakit athma ( penat ) sekiranya dimakan bersama dengan Herba Pelawas.

Perincian tentang produk akan disertakan.

Harga Pakej Warga Emas : S.M: RM 40.00
Kos penghantaran:
RM 10.00

No comments:

Post a Comment